Anna & Frida

En blogg om livet som småbarnsförälder med allt vad det innebär.
Vi är två mammor med just små barn som kommer att dela på ansvaret för att ord kommer på pränt på den här sidan. Skratt och gråt, allvarligt och allmänt struntprat utlovas.

Plötsligt händer det!

Kategori: Allmänt

Hon sov hela natten, var det första jag sa till mannen när vi vaknade i morse. Och det är verkligen ingenting som jag är bortskämd med, detta var kanske 3e gången på drygt 11 månader som det händer. Och får jag önska så får det gärna bli en fortsättning på det. Nu ska jag väl inte klaga så mycket på hennes sömnvanor som ändå är väldigt bra, men för min del gör det skillnad på den gången som jag brukar kliva upp på natten till att få ligga kvar en hel natt. Lite självisk i min önskan att få sova tänker jag tillåta mig själv att vara idag!

/Linda

Kommentarer

  • Mia säger:

    Helt fantastiskt att få sova en hel natt. Det är du verkligen värd eftersom det är lite långt mellan gångerna. :-) Hoppas lillan fortsätter så.

    2013-04-11 | 10:05:44
  • Karin säger:

    Åh så skönt!
    Du vaknade inte av gammal vana då ;-) Det kan jag göra när F sover längre än vanligt...


    Svar: Jodå, kl 04.30 vaknade jag och undrade vad som var fel =) Tog en stund innan jag kom till ro igen och somnade om.
    Linda och Karin

    2013-04-16 | 18:33:00
    Bloggadress: http://annaofrida.blogg.se

Kommentera inlägget här: