Anna & Frida

En blogg om livet som småbarnsförälder med allt vad det innebär.
Vi är två mammor med just små barn som kommer att dela på ansvaret för att ord kommer på pränt på den här sidan. Skratt och gråt, allvarligt och allmänt struntprat utlovas.

1 år minus en veckan

Kategori: Allmänt

Jösses var tiden går fort när man har roligt. Lite klyschigt men absolut inte någon osanning. Nästa vecka blir tösabiten 1 år! 
Och hjälp vad svårt det är att veta vad man ska önska... Det finns så vansinnigt mycket men mycket av det är ju fint men kanske inte nödvändigt eller passande för just oss. Därmed inte sagt att jag kommer bli besviken, inte det jag menar. Jag lovar jag har långt högre förväntningar på presenterna från mig än från andra 😊 
Nästa vecka blir det placering i köket så att vi kan bjuda till kalas... 
//Karin 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: