Anna & Frida

En blogg om livet som småbarnsförälder med allt vad det innebär.
Vi är två mammor med just små barn som kommer att dela på ansvaret för att ord kommer på pränt på den här sidan. Skratt och gråt, allvarligt och allmänt struntprat utlovas.

Advent

Kategori: Allmänt

Snart snart snart kommer den tid som jag älskar mest av allt. Man får tända upp med lampor och ljus och grunna på vad för innehåll i ett paket som kan göra mina nära och kära extra glada. 
Iår blir det nog många paket från litenleker.se 😊 jag har ju blivit grymt sugen på flera av sakerna när jag suttit tillsammans med Linda och jobbat med produkterna. 
 Till detta kommer bak och mysiga glöggträffar och så får man ju äta godis lite när man vill, eller hur 😊. Jag säger hej och välkommen till vintern! 

//Karin 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: