Anna & Frida

En blogg om livet som småbarnsförälder med allt vad det innebär.
Vi är två mammor med just små barn som kommer att dela på ansvaret för att ord kommer på pränt på den här sidan. Skratt och gråt, allvarligt och allmänt struntprat utlovas.

Läges rapport

Kategori: Allmänt

Dag 3 
Att hitta på mat att laga upplever jag ännu inte som ett problem (detta var ju en anledning till misslyckande för min del förra gången). För det får jag tacka Åsa Söderberg alias Fyscoachen som har skrivit en fantastisk kokbok. 

Hur mår jag då? 
Jag känner mig motiverad och nöjd över de maträtter jag har lagat. 

Däremot hade jag en fruktansvärd biverkan(om man kan kalla det så). Igår morse var min kropp orkeslös och det kändes som om jag rörde mig i slowmotion. 
Jag har aldrig varit så glad för frukost! Efter ett tag återvände orken och jag och tösabiten åkte till cg för att fylla på matförådet. Så nu är det bara att se fram emot att testa fler goda recept. 
//Karin 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: