Anna & Frida

En blogg om livet som småbarnsförälder med allt vad det innebär.
Vi är två mammor med just små barn som kommer att dela på ansvaret för att ord kommer på pränt på den här sidan. Skratt och gråt, allvarligt och allmänt struntprat utlovas.

Fredagsmys

Kategori: Allmänt

Idag är sista dagen på påsklovet så då får vi ta tillvara på den på bästa sätt. Det innebär ju-jutsu för sonen, lite gott att äta och dricka till kvällen och kanske lite mera virkning för min del. För just nu är det det som förgyller min vardag mest, att virka kakor =) Jag fastnade för detta efter att ha sett så fina bilder på virkade småkakor och kände att det där måste jag bara prova, och döm om min förvåning, jag kunde ju!!
 Wienerbröd                                                                          Ballerinakakor
 
Mönstren till kakorna kommer från http://virkalitenkaka.blogspot.se/
 
 
/Linda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: