Anna & Frida

En blogg om livet som småbarnsförälder med allt vad det innebär.
Vi är två mammor med just små barn som kommer att dela på ansvaret för att ord kommer på pränt på den här sidan. Skratt och gråt, allvarligt och allmänt struntprat utlovas.

1 år

Kategori: Allmänt

Oj oj, vad detta år har gått fort, om drygt 1 vecka fyller lilla A 1 år! Det känns som att jag inte hunnit med alls på samma sätt som när sonen var i samma ålder. Då hade man enbart fokus på bebisens alla framsteg, men denna gången så känns det som att man har så mycket annat att hålla koll på, så helt plötsligt upptäcker man att A lärt sig någonting nytt från föregående dag.
Nu är det dags att tänka på presenter och många av släkt och vänner frågar vad A önskar sig. Och ska man vara ärlig så skulle väl denna dag passera obemärkt förbi i As liv om inte vi gör något av den och kommer med presenter, och att hon skulle skulle ha några egna önskemål är väl att ta i =)
Men vad vill jag att hon ska få då? Det är inte så lätt att komma på något bra, men några saker ska jag väl kunna komma på.
Kläder går ju alltid hem, böcker och pussel är skojigt, en docka kan vara kul samt lite leksaker för sandlådan, sen funderade jag på att önska saker som hon behöver till sitt rum, som tex. en garderob.
 
Får nog fortsätta fundera lite på detta nån dag till känner jag....
 
/Linda
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: