Anna & Frida

En blogg om livet som småbarnsförälder med allt vad det innebär.
Vi är två mammor med just små barn som kommer att dela på ansvaret för att ord kommer på pränt på den här sidan. Skratt och gråt, allvarligt och allmänt struntprat utlovas.

Snö

Kategori: Allmänt

Jag älskar snö och säger därför välkommen! Hade gärna tagit lite mer för att kunna åka pulka. 

Däremot så blir det ingen löpning, halt! :-( 
Funderade på alternativ och kom på att min kompis sa att hon körde plankanutmaning. Ett schema för att så småningom kunna stå 5 min i plankan. 

Jag HATAR plankan och har ratat den trots att det sägs vara det bästa efter en graviditet. 

Men nu ska jag ge det en chans. 

För mig gäller: 
Vecka 1 
Plankan 1 min minst 5 dagar 
Vecka 2 
Plankan 1-2 minuter minst 5 dagar 
Vecka 3 
Plankan 2 minuter minst 5 dagar 
Vecka 4 
Plankan 3 minuter minst 5 dagar 
Vecka 5 
Plankan 3-4 minuter minst 5 dagar 
Vecka 6 
Plankan 4 minuter minst 5 dagar 
Vecka 7 
Plankan 4 1/2 minut 5 dagar 
Dag 6 eller vecka 8: 5 minuter 😊

//Karin 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: